BTL Κρουστικός Υπέρηχος

Η καλύτερη επιλογή για την θεραπεία χρόνιου πόνου του μυοσκελετικού συστήματος, ασβεστοποιήσεις και παθήσεις στους τένοντες και στις αρθρώσεις.

Μία καινοτόμα τεχνολογία για τον χρόνιο πόνο.

Θεραπεία BTL 6000 FOCUSED SHOCKWAVE:

• Πρόκειται για ακουστικά κύματα που έχουν τη μοναδική ικανότητα να μεταδίδουν υψηλή ενέργεια σε επώδυνα σημεία του μυοσκελετικού συστήματος.
  • Τα κρουστικά κύματα προκαλούν διέγερση των κυττάρων με αποτέλεσμα την αναγέννηση των ιστών.
  • Η θεραπεία ενεργοποιεί διαδικασίες αποκατάστασης σε τένοντες και οστά, απασβεστώσεις, μείωση του επίμονου πόνου και μυϊκή χαλάρωση.
  • Επιτρέπουν την παροχή υψηλής ενέργειας σε ελεγχόμενο βάθος διείσδυσης. Η θεραπεία είναι ενδεδειγμένη για εφαρμογή σε επιφανειακούς και εν τω βάθη ιστούς. Η ρύθμιση εστιακού βάθους εως 65mm μόνο με τη χρήση τριών (3) κεφαλών.
BTL Κρουστικός Υπέρηχος
Πλεονεκτήματα θεραπείας με κρουστικό υπέρηχο (FSWT):
  • Μοναδική, μη επεμβατική λύση για πόνο που προέρχεται από το μυοσκελετικό σύστημα και από εφαρμογή φαρμάκων.
  • Χρειάζονται μόνο 4 εώς 10 θεραπείες.
  • Συνδυαστική μέθοδος: ο θεραπευτής έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει ταυτόχρονα και άλλες τεχνικές που ενδυναμώνουν το αποτέλεσμα θεραπείας.
  • Η διάρκεια μιας θεραπείας είναι μόνο λίγα λεπτά.
  • Είναι σύνηθες το αίσθημα της άμεσης ανακούφισης και της βελτίωσης της κίνησης ακόμα και μετά την πρώτη συνεδρία.

Άμεση Επικοινωνία

Δευ - Κυρ: 09:00 - 23:00

Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας για να επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.