Αποσυμπίεση Σπονδυλικής Στήλης

Η Αποσυμπίεση Σπονδυλικής Στήλης είναι η ΝΕΑ θεραπεία για τον πόνο στη μέση, στον αυχένα και στον θώρακα.

Προσφέρουμε την πιο πρόσφατη τεχνολογία αιχμής στη μη χειρουργική θεραπεία σοβαρού πόνου στη μέση, ισχιαλγίας όπως και αυχένα. Η δέσμευσή μας να προσφέρουμε την υψηλότερη ποιότητα φροντίδας οδήγησε στην προσθήκη της τεχνολογίας αποσυμπίεσης σπονδυλικής στήλης που έχει πιστοποιηθεί από το FDA για τη θεραπεία του πόνου στην σπονδυλική στήλη λόγω:

• Κήλη δίσκου
  • Διογκωμένοι δίσκοι
  • Πίεση νεύρου (pinched nerve)
  • Ισχιαλγία (πόνος στα πόδια)
  • Εκφυλιστική νόσος του δίσκου (DDD)
  • Σπονδυλική στένωση
  • Μεταχειρουργικός Πόνος

Στο παρελθόν, σε έναν ασθενή που έπασχε από προβλήματα με το δίσκο συνήθως χορηγούνταν παυσίπονα, καθοδηγούνταν να απέχει από σωματικές δραστηριότητες, παραπέμπονταν για φυσικοθεραπεία και όταν δεν προχωρούσε τον έστελναν για χειρουργική επέμβαση στη σπονδυλική στήλη.

Θεραπεία για τον πόνο στη μέση και τον αυχένα

Σήμερα, δεν χρειάζεται να ζεις πια με αυτόν τον πόνο. Χάρη στις συντονισμένες προσπάθειες μιας ομάδας κορυφαίων γιατρών και ιατρικών μηχανικών, η Θεραπεία Αποσυμπίεσης Σπονδυλικής Στήλης αναπτύχθηκε για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του πόνου στη μέση και της ισχιαλγίας που προέρχονται από κήλη ή εκφυλισμό δίσκων. Η θεραπεία αποσυμπίεσης σπονδυλικής στήλης όχι μόνο μειώνει σημαντικά τον πόνο στην πλάτη σε πολλούς ασθενείς, αλλά επιτρέπει επίσης στην πλειοψηφία των ασθενών να επιστρέψουν σε πιο δραστήριους τρόπους ζωής.

Τι κάνει το σύστημα DOC είναι τόσο ξεχωριστό;
  • 3-διάστατη κινητοποίηση σπονδυλικής στήλης με οσφυϊκή και πλευρική κάμψη, καθώς και αξονική στροφή
  • Θεραπεία σε ύπτια και πρηνή θέση
  • Εφαρμογή της δύναμης μέσω κίνησης των ιδίων των τμημάτων της τράπεζας που επιτρέπει ταχύτατες και με μεγάλη ακρίβεια μικροδιορθώσεις για τη βέλτιστη εφαρμογή θεραπείας
  • Δυναμική προσαρμογή γωνιών πλευρικής κάμψης και αξονικής στροφής από τον θεραπευτή, κατά τη διάρκεια της θεραπείας
  • Ειδικό σύστημα ζωνών για άριστη σταθεροποίηση ασθενούς.

Άμεση Επικοινωνία

Δευ - Κυρ: 09:00 - 23:00

Συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας για να επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.